051-2315099
siwn.pk@gmail.com ; dnr.pk@786gmail.com

IGP-Punjab

PUNJAB POLICE PROGRESS REPORT

انسپکٹر جنرل پنجاب- پیغام

آئی جی پی پنجاب کا پیغام

کیپٹن عارف نواز
آئی جی پنجاب

یہ واقعی میں منفرد اور عظیم اعزاز کا معاملہ ہے جو میرے لئے پنجاب پولیس کا حکم ہے، جس کا دوسرا بڑا پولیس اہلکار ہے جس کے لئے میں اللہ تعالی کے شکر گزار ہوں. میں اپنے آپ کو انتہائی خوش قسمت سمجھتا ہوں کہ سینئر اور جونیئر صفوں کے بہترین افسران اور شہری معاونت کے عملے کی قیادت کرنے والے پیشہ ور ہیں اور جنہوں نے عزم کے ساتھ مجرموں سے لڑنے کی جرات کی ہے. تاہم، چیلنجوں میں اضافہ ہو چکا ہے اور اسی طرح عوام کی توقع ہے. لہذا ہم ایک دوسرے کے ساتھ کام کرنے اور پنجاب کے صوبے کے شہریوں کو بہترین خدمات فراہم کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں. میں پنجاب پنجاب کے شاہداہ کو اپنی عظیم قربانیوں کے لۓ ڈیوٹی کے مطالبات سے بھرپور خراج تحسین پیش کرنا چاہتا ہوں. یہاں، میں بھی تمام سابق انسپکٹر جنریشنوں کے تعاون کو تنظیم میں بہتری اور پنجاب پولیس کے کام میں تسلیم کرنا چاہتا ہوں. اس سلسلے میں تمام اقدامات اور شراکت، خاص طور پر آئی ٹی کی سرگرمیوں کو مزید بہتر بنایا جائے گا.

مجھے اس حقیقت سے آگاہ ہے کہ پنجاب پولیس نے ہمیشہ پیشہ ورانہ اور عزم کے ساتھ شہریوں کی خدمت کرنے کی کوشش کی ہے. تاہم ہمیں یہ سمجھنا پڑے گا کہ محکمہ سے عوامی امیدیں اب تک لمبے آرڈر پیش کرتی ہیں اور ہم صرف اپنی مرضی کے مطابق لوگوں کو پولیس کی کارکردگی، قانون کی حکمرانی، محنت کش، پیشہ ورانہ اور میرات کی تعمیل کے ذریعے اپنی تصویر کو بہتر بنا سکتے ہیں. ہمیں نئے مخصوص اسکولوں کو تربیت اور متعارف کرانے کے معیار کو بہتر بنانے کے ذریعے ہماری صلاحیت کی تعمیر پر توجہ دینا ہے. پولیس رویہ کی عام شکایات اور مقدمات کے غیر رجسٹریشن کو ختم ہونا چاہئے. ہمیں بھی قانون کے صرف ایک برابر درخواست کے ساتھ شفاف تحقیقات کی بنیاد پر ثبوت کو یقینی بنانا ہوگا. ہمیں لازمی طور پر خواتین، منرٹریوں، اور معاشرے کے حقائق کے تحفظ کے لئے ضروری ہے. عوامی اعتماد جیتنے کے لئے، ہمیں اپنے رویے کو تبدیل کرنا پڑتا ہے اور مکمل طور پر ناقابل یقین، باہمی اور غیر جانبدار ہے، جبکہ مسلسل سروس کی ترسیل کے معیار کو بہتر بنانے میں.

میں فعال سرگرم پولیس کا سخت مومن ہوں اور ذمہ دارانہ گشت، مؤثر جرم پر قابو پانے اور اعلان کرنے والے مجرموں کی گرفتاری کو یقینی بنانے کے ذریعہ پورے صوبے میں ایک ماحول پیدا کرنے اور پوری حفاظت کا احساس کرنے کا منتظر ہوں، جبکہ دیگر ایل ای ای کے ساتھ قریبی رابطے کو برقرار رکھنے کے لۓ. میں پنجاب پنجاب میں ایک جامع کمیونٹی کے شرکتاتی پہلو شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہوں کہ وہ قانون و امان کو برقرار رکھنے، جرم کو کنٹرول کرنے اور دہشت گردی کا مقابلہ کرنے کے لئے کمیونٹی کی شمولیت میں حصہ لے. متنازعہ قرارداد کے متبادل متبادل میکانیزم بھی اس نئی پہل کا حصہ بنیں گے. ہنگامی 15 سسٹم اور آئی جی پی کے شکایت کے مرکز 8787 کی خدمات عوام کی توقعات کو پورا کرنے کے لئے مزید بہتر اور جدید ہو جائے گی. پولیس ختمت مارکاز کا ارادہ، جو میرے پچھلے دور میں شروع ہوا تھا، تحصیل سطح تک بڑھایا جائے گا.

مجموعی طور پر کام کرنے والے حالات اور ماحول میں خاص طور پر پولیس سٹیشنوں کو بہتر بنانا، خاص توجہ کا میرا علاقہ ہوگا. بورڈ کے احتساب میں سخت، مالی انتظام میں شفافیت اور خرابی کے طریقوں اور صفر کے نفاذ کی صفر رواداری کے تحت میری ترجیحات باقی رہے گی. ایک ہی وقت میں، میں بھی جانتا ہوں کہ سینئر افسران اور جونیئر صفوں کے درمیان ایک مواصلاتی فرق موجود ہے. اس طرح کے اندرونی شعبہ چیلنجوں کو بھرپور فیصلہ سازی اور پنجاب پولیس کے ہر رکن کے وقار کا احترام کرنا ہوگا. میں اپنے قابلیت اور افسران کو یقین دلانا چاہوں گا کہ وہ میری کمانڈ میں کبھی غفلت کی مذمت نہیں کرے گی، اس وجہ سے ہر صورت میں ممکنہ عمل کا مشاہدہ کیا جائے گا. ہم اپنے بہترین فنکاروں کو اعزاز اور اعزاز دیں گے جبکہ باقاعدگی سے اور میرٹ کی بنیاد پر فروغ اور بھرتی کے ساتھ سختی کا پیچھا کیا جائے گا. طاقت اور شعور کے خاندانوں کی فلاح و بہبود ہمیشہ اپنی انتظامیہ کی بنیاد رکھے گی اور اس کی اہمیت دی جائے گی.

مجھے بہت امید ہے کہ ہم عوام کے اعتماد کو جیت سکیں گے اور پنجاب پولیس کی اپنی بہتر خدمت کی ترسیل کے ذریعہ اپنی وقار اور عزت کا احترام کرتے ہوئے، اور صداقت اور پیشہ ورانہ معیار کے اعلی معیار کو برقرار رکھنے کے ذریعہ تبدیل کر سکیں گے.

خدا ہماری مدد میں ہماری مدد کر سکتا ہے. امین!